Sprawdź tę wspaniałą poradę e-mail marketingową

E-mail może być bardzo skutecznym sposobem promowania Twojej firmy, ale musisz wiedzieć, jak wyróżnić swoje wiadomości spośród milionów innych wysyłanych każdego dnia.

W poniższym artykule dowiesz się, jak przebić się przez ten zalew spamu i przyciągnąć uwagę ludzi.Zaoferuj kupon klientom, którzy zarejestrują się na Twojej marketingowej liście e-mailowej. Umieść formularz w swojej witrynie, w którym klienci mogą się zarejestrować, i ustawić go tak, aby automatycznie wysyłał do nowych klientów kupon po przesłaniu formularza. Zachęca to klientów do wyrażenia zgody na wysyłanie im materiałów marketingowych, dzięki czemu nie zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu.Dowiedz się, kim są Twoi odbiorcy. Kiedy zdobędziesz kilku czytelników, pamiętaj o tym, jak sprawić, by poprosili swoich znajomych o rejestrację. Pamiętaj, aby mieć link do subskrypcji w wiadomości e-mail; miejmy nadzieję, że Twoi klienci przekażą go swoim znajomym, którzy mają podobne zainteresowania do oferowanych przez Ciebie produktów. W ten sposób Twoja baza będzie rosła organicznie.Kontynuuj oferowanie zachęt klientom po tym, jak zarejestrują się na Twojej liście e-mailowej. Na przykład daj klientom 10-procentową zniżkę, jeśli pozostaną na Twojej liście e-mailowej przez miesiąc. Dzięki temu klienci nie stracą zainteresowania materiałami marketingowymi i anulowaniem subskrypcji lub usunięciem wiadomości e-mail po zaledwie kilku biuletynach.Zadbaj o aktualność i zróżnicowanie treści; nie wysyłaj wielokrotnie tych samych pięciu wiadomości. Jeśli chcesz utrzymać uwagę ludzi, musi być coś świeżego, w przeciwnym razie ich uwaga skieruje się gdzie indziej. Sprawdź tę wspaniałą poradę e-mail marketingową

Gdyby chcieli mieć reklamy całodobowe, po prostu zostaliby w domu, oglądając kanały zakupów domowych.

Nawet jeśli niektórzy z nich to robią, daj im coś innego, gdy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą.Aby uzyskać najlepsze wyniki z kampanii e-mail marketingowej, dokładnie przetestuj swoje wiadomości przed ich wysłaniem. Nie pisz po prostu krótkiej wiadomości i wyślij ją na listę subskrybentów bez uprzedniego jej uważnego sprawdzenia. Wyświetl podgląd w różnych programach pocztowych i na różnych platformach, aby upewnić się, że będzie poprawnie wyświetlany dla wszystkich.Powinieneś kontaktować się ze swoimi subskrybentami w określonych odstępach czasu i potwierdzić z nimi, że nadal są zainteresowani otrzymywaniem od Ciebie e-maili. Większość firm robi to co dziewięć miesięcy, aby mieć pewność, że nie są postrzegane jako irytujące. Zagwarantuje to również, że osoby z Twojej listy e-mailowej będą naprawdę zainteresowane, a nie tylko zajmują miejsce.E-mail marketing trwa, a stary dobry biuletyn stał się w dużej mierze przestarzały. Zamiast wysyłać ogólny okólnik dla wszystkich swoich subskrybentów, dołóż starań, aby dostosować e-maile do zainteresowań ich konkretnych odbiorców. Istnieje wiele solidnych programów i usług, które mogą Ci w tym pomóc automatycznie.Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Chcesz, aby każda kampania e-mailowa zawierała informację zwrotną, która jest zarówno pasywna, jak i aktywna. Aktywna informacja zwrotna oznacza proszenie czytelników o sugestie i ich opinie. Bierna informacja zwrotna może być nawet niewidoczna i subtelna dla czytelnika. Bierna informacja zwrotna obejmuje korzystanie z różnych narzędzi, które pokazują, które linki są najczęściej klikane i które strony cieszą się największą popularnością wśród odwiedzających witrynę.Efektywne wykorzystanie poczty e-mail do promowania firmy może być trudne, ale łatwiej jest, gdy wiesz, co robisz. E-mail marketing, prowadzony prawidłowo, może znacznie zwiększyć Twoją widoczność. Wykorzystaj wskazówki i techniki, których nauczyłeś się z tego artykułu, aby przyciągnąć więcej klientów do swojej firmy.